klantenservice-de-boer-installatietechniek.jpg
De Boer klantenservice

Vraag en antwoord

Wilt u meer weten over cv-ketels of airconditioningsystemen? Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Veel gestelde vragen CV-ketel

Wij hebben zowel alle populaire Nefit en Remeha CV-Ketels. Het is mogelijk een CV-Ketel te bestellen op de overzichtspagina.

Alles details van de CV-Ketels vindt u op de betreffende detailpagina van de CV-Ketel.

Op de contact-pagina vindt u alle contactgegevens van De Boer Installatietechniek, hier kunt u ook gebruikmaken van het contact formulier.

Veel gestelde vragen Airco

Al onze airco's kunt u zowel kopen als huren. We hebben airco's in verschillende prijs- en kwaliteitsklassen zodat u altijd een airco kunt vinden die past bij uw wensen en budget. Het is mogelijk een airconditioning te bestellen op de overzichtspagina.

Alles details van de airco's vindt u op de betreffende detailpagina van de airconditioning.

Op de contact-pagina vindt u alle contactgegevens van De Boer Installatietechniek, hier kunt u ook gebruikmaken van het contact formulier.

Veel gestelde vragen onderhoudscontracten

Als u een installatie door ons laat plaatsen kunt u ervoor kiezen om een all-in garant onderhoudscontract af te sluiten. Het eerste jaar is dan gratis en vanaf de eerste onderhoudsbeurt betaalt u het bepaalde (maand)tarief. In de all-in garant onderhoudscontracten zitten alle materiaalkosten inbegrepen zoals het bijvullen van de airco of het vervangen van een onderdeel van een cv-ketel. Deze garantie kunnen wij, maar ook veel fabrikanten, echter alleen bieden bij regelmatig vakkundig onderhoud. Daarom zit in het all-in garant onderhoudscontract ook jaarlijks onderhoud inbegrepen.

De garant onderhoudscontracten kunt u afsluiten voor alle installaties, ook als die niet door ons geplaatst zijn. Helaas kunnen we u dan niet de garantie op slijtage e.d. geven en betaald u eventuele materiaalkosten (uiteraard na akkoord voor vervanging) zelf.

U kunt bij service & onderhoud het gewenste onderhoudscontract bestellen. Een van onze medewerkers neemt dan contact met u op om een afspraak in te planning voor de toestelkeuring. Daarnaast ontvangt u digitaal al het contract zodat u dit op het gemak kunt doorlezen.

De monteur komt bij u langs om het toestel te keuren en indien hij goed gekeurd wordt, maakt de monteur met u het contract in orde.

Veel gestelde vragen huurovereenkomsten

Het is uiteraard mogelijk om de huurovereenkomst te wijzigen. Deze wijziging kunt u doorgeven met een wijzigingsformulier.

Storing melden
Storing melden

Wilt u een storing melden? Vul het online formulier in, dan zorgen wij voor een snelle oplossing!

Storing melden
Persoonlijk advies
Persoonlijk advies

Wilt u advies op maat of heeft u een vraag?

Bel dan tijdens kantooruren 046 - 475 55 01. U kunt ons ook mailen met behulp van het online advies formulier.

Online contact formulier